Para-dovište Dobre vode kod Foče
Priča kaže da se voda pojavila jednog sušnog ljeta nakon dove šejh Murata i njegovog sina Saliha čiji se mezarevi nalaze u turbetu koje je sagrađeno u zaseoku Zarudina i jedini je vjerski objekat na cijelom području općine Foča koji nije srušen ili zapaljen za vrijeme agresije. Vjernici već godinama ponovo dolaze da piju dobru vodu, da se njome kupaju u improviziranim kupatilima, da je nose svojim kućama.
“Ja sam još od djetinjstva dolazila ovdje sa majkom, upućivale smo dovu i uvjerila sam se u ljekovitost ove vode“, priča Rabija.
“Voda je ljekovita, za piće, kupanje i masiranje bolnih dijelova. Ja vjerujem u to i volim doći ovdje”, kaže Esmana Durimić.
Zijad ef. Ljevaković,izaslanik Reisu-l-uleme BiH kazao je da su Dobre vode blagoslovljeno mjesto i u tom kontekstu citirao je i kur'anske ajete koji govore o svjedočenju.
A stotine litara sa izvorišta Dobrih voda uz molitve Bogu krenule su i u druge dijelove BiH – navodi portal Klix.
Prosječan musliman iz Bosne, rado će se nasmijati Međugorju ili pak, nekim crkvenim relikvijama o koje se kršćanski hodočasnici doslovno češu, štuju i na taj način bivaju magično izliječeni i šta sve ne, ali on ne vidi “Međugorje i relikvije” u svojoj avliji. Naravno, i naše, muslimansko svećenstvo na takva djela kršćana gleda sa podsmijehom i podozrenjem, i bez sumnje, reći će kako je islam “racionalna vjera, čista od mitova i besmislenih vjerovanja”, ali, ne mogu se načuditi kako naše, muslimansko svećenstvo, ne primijeti sve te naše, bošnjačke i muslimanske (neću reći islamske) mitove i besmislena vjerovanja, koja smo, obavezno, ogrnuli plaštom vjere?!
U čemu je razlika između ovakvog ili sličnih dovišta i Međugorja? Nema razlike, osim u novčanim prihodima.
Piše: Resul S. Mehmedović